Like

Tuesday, January 27, 2009

सत्य कथा(इजरायलमय नेपाल)

इजरायलमय नेपाल…(सत्य घटना)आफ्नो मातृभुमी लाई हेँला गरेर म आज भन्दा ६ बर्ष अगाडि पर्देश हेलिएको हुँ धेरै पैसा बटुल्ने दुस्साहस् बोकेर यो यहुदी मात्र को देश इजरायल । मैले बिदेश जान्छु भन्दा मेरो घरमा असहमती को पहाड नै खनिएको थियो तैपनी आफन्त र साथीभाइ को सहयोग ले म यहाँ सम्म आएको थिए। यहाँ आएपछी लाग्यो कि आफ्नै देश मा दस नङ्रा खियाउनु एक्दमै उतम रहेछ । किनभने मैले तेस्को लागि मोटो रकम डा. रामलाइ पे गरेको थिए आफ्ना इस्टमित्र अनी साथीभाइ सबै सँग रीण काढेर । त्यही सम्झेर म यहाँ जसो तसो बस्न वाध्य थिएँ। त्यती बेला साँढे दुई लाख पैसा तिरेर सामान्य हिब्रु भाषा सिकेर म यहाँ आएको थिएँ।तर अहिलेको समय निकै परिवर्तन भइसकेछ। काठमाडौं का पत्र-पत्रीका हरु देखी लिएर प्रत्येक् टोल्-टोल इज्रराएल मय भैसकेको रहेछ । जहाँ देख्यो इस्रएल खुल्यो हिब्रु भाषा सिकाउने रे। अनी इज्रराएल जान को लागि ६-७ लाख रे। ओहो त्यो रकम भनेको यहाँ आएर राम्रो काम भेट्यो भने १ बर्ष को कमाइ हो हैन भने २ बर्ष मा पनि त्यो पैसा उठाउन गाह्रो हुन्छ। र तेतिकै मा भाषाको समस्या ले नेपाल फर्केका पनि धेरै छन,मानसिक तनाबले गर्दा कत्ति त पागल भएर इजरायलका अस्पताल भर्ना पनि छन्। हालसम्म २ पुरूष र २ महिला नेपाली कामदारहरूले इजरायलमा अकालमा ज्यान गुमाइसकेका छन् तर यी तिता बास्तबिक्ता मैले नलेखिरहन सकिन तर यहि सत्यतालाइ नेपाली म्यानपावर र दलालहरूले ढाँटेर इजरायलबाट पछि अन्य पश्चिमी युरॊपीयन देशमा जान सजिलै सकिने समेत प्रलॊभन देखाइ सिधा नेपालीहरूलाइ इजरायल प्रति लालाहित तुल्याइ रहृका छन् यी सरासर कानून संगत भएन तर यस्कॊ बिरूद्दमा खै कस्ले बिचार गर्ला ? के यी मेरा सत्य लेखप्रति नेपालका सम्बन्धित निकायहरूले नियालेर अध्यन गर्लान त ?डेढ बर्ष अगाडी नि यस्तै बिकराल समस्याले नेपाली कामदारहरूलाइ इजरायलमा काम गर्ने भिसा दिन प्रतिबन्धित गरेकॊ थीयॊ तर पुनः इजारयलमा नेपाली कामदारलाइ वर्क परमीट खुल्यॊ तर कमिसनकॊ चर्काइले र यहाँ भित्री सकेका नेपालीहरू सबैले काम नपाइरहेका अबश्था सत्यताले गर्दा पुनः नेपाली कामदारहरूका इजरायलमा बिजॊग हुने कुरामा कसैका दुइमत नहाेला ।अब प्रसँग बदलु! अस्ती मात्र म नेपाल पुगेर फर्केकी। मलाई एउटा म्यानपावर ले बहिनी मेरोमा २-४ दिन हिब्रु सिकाउन आइदिनु पर्‍यो भनेर आग्रह गर्नु भयो मैले हुन्छ भने अनी तेती हुँदाहुँदै २-४ जना शिक्षक सँग मेरो परिचय भयो जो इज्रराएल मा केही समय बसेर फर्केक हुनुहुन्थ्यो। जस्लाई त्यो देश को मुद्रा लाई के भन्छ भन्ने पनि थाहा थिएन। एउटा हिब्रु गाईड वा कम्प्यूटरबाट झीकिएका सिलेबस लाई आधार मानेर उहाँ हरु ले सिकाउनु हुदो रेछ जुन एक्दमै गलत थियो ।
object height="344" width="425">

इज्राएल मा अङ्रेजी मा लेखेको कुरा लाई सिधा बोलिदैन यहाँ आफ्नै भाषा प्रयोग हुन्छ अनी आफ्नै लिपी। हिटलरकॊ H लाइ समेत उच्चारण गर्दैनन् भन्ने कुरा ती बागबजार,काठमाण्डुमा पढाउने सरलाइ थाहा नै नभएर HOLON लाइ “हुलॊन” भनि पढाइ रहेका गलत नमूनालाइ मैले सच्चाएर “खुलॊन” हुन्छ भनेर सम्झाएँ तर उहाँले ठूलै बिबाद पश्चात मात्र मान्न तयार हुनु भॊ तर यस्ता इजरायली भाषाका शब्दहरूलाइ गलत अर्थ दिने “तॊदा”[THANKS]लाइ तुडा भनेर पढाइ रहेका ,HOW R U ? लाइ हिब्रुमा “मानिस्मा” भनेर सिकाए पुग्नेमा अनेक अप्ठ्यारा शब्दहरू सिकाइ रहेका मेरै आँखाले देखेँ झन् हिब्रुमा STRAW ” कास” भन्नु पर्नेमा “कुस” भनेर पढाइरहेका समेत देखेँ जुन अर्थका अनर्थ मात्र नलागी अश्लिल समेत हुन जान्छ भन्ने ति मास्टरलाइ के ज्ञान ? उनिहरूलाइ त प्रति बिध्यार्थी दश देखि पन्ध्र हजार रूपैँया कमाइ भैरहेकॊ रे छ हिब्रु भषा पढाएर तर मैले सहन नसकेर सम्भब भएसम्म र ६ बर्षकॊ अबधिमा मैले जानेका हिब्रु भषा निःशुल्क शुद्दिकरण गर्ने सानै भएनि प्रयत्न गरेँ तर एक,दुइ ठाँउमा मात्र हिब्रु भाषा सिकाउने भए पॊ सारा नेपाल नै इजरायलमय भा रे छ ,अचम्म लाग्यॊ मलाइ त………अनी मलाई लाग्यो यो हाम्रो देश कस्तो थियो पहिला अनी अहिले कस्तो भएर गएछ अरु देश हरु दिन दिनै प्रगती को पथ मा छन हाम्रो देश चै उधो गती र फितलॊ शिक्षा प्रदान गर्नमा लगेको रहेछ। सबै तिर अस्त ब्यस्त रे छ ,अभाब भन्दा अरू केहि प्रगति देखिन मैले अर्का कुरा, म राजसत्ता हुदाँ नेपाल छाडेका थिएँ तर अहिल्यै राष्ट्रपती प्रणाली भैसकेकॊ महत्वपूर्ण परीबर्तन भने पक्कै देखेँ । जे हॊस नेपालमा अलि शान्ति भने भा कै मान्नुपर्छ अनि मुल्यबृद्दिले त सगरमाथा नै नाघ्न लागीसकेछ तर कम्सेकम ल्यांगवेज ईन्स्टिच्युट चलाऊने भनेका दर्ता भएकै प्रा.लि. हुनुपर्छ तर त्यस्तॊ मनॊमानि र गलत शिक्षाले कम्पनि कानून प्रति र हिब्रु भाषाका अज्ञानी सर बन्ने दुश्प्रयास गर्नेहरूप्रति हामी सबैले प्रश्न चिन्ह लगाउने कि नलगाउने ?? यस्मा दॊषी कॊ हुन् ? के ? ति कन्सल्टेन्सी,म्यानपावर प्रा. लि. ,शिक्षक वा इजरायल प्रति लालाहित ति सॊझा नेपालीहरू वा इजराय बसि नेपाली झीकाउने नेपाली दलालहरू ?? वा प्रा.लि. चलाउने अनुमति पत्र दिने सम्बन्धिन सरकारी निकायकॊ पॊ ध्यानाकर्षण न भा कॊ हॊ की ?? हामी सबै प्रबाशका नेपालीका एउटै माग हॊ ति हेर्दा साना गलत कार्यका थालनिले एक दिन नेपाली स्वाभिमान, बिश्वास र शीक्षा प्रति सम्पूर्ण बिदेशी मूलुकहरूले प्रश्न लागउने अबशर नपाउन ,यस बिषयमा सबैलाइ समयमा नै सुधारचेतना हॊश………………………..।लेखिका गॊमा श्रेष्ठ ,(हाल इजरायल)

No comments:

Post a Comment